dimarts, 9 de setembre del 2008

www.fornellsdelaselva.info


He donat ja el pas. Després de veure i analitzar que Fornells de la Selva és un poble amb molta vida i generador d'una gran cultura. M'ha empobrit veure que la web i la web 2.0 no la retractin com a tal, sinó com a especulació de pisos i cases per tot això neix Fornellsdelaselva.info. per donar tota la informació cultural que genera el poble de Fornells.

Evidentment que tothom té una ideologia. Però per tal de que aquest projecte surti bé, ha de ser un bloc neutral. Ara començo jo a fer-ho, però espero que a la llarga hi hagi dos o tres persones que en vulguin escriure i ja no sigui cosa meva.

També la meva idea és com que veig que moltes de les entitats que hi ha no tenen web. El hi vull oferir un petit espai i un petit disseny que puc fer gratuïtament per fer conéixer les activitats del poble i les coses que van succeint. 

no sé que pasarà però el que no s'ha de fer es desanimar-se hi ha aquesta laguna al poble i vull donar-hi resposta. La finalitat és generar cultura a la xarxa.

Ja fa temps que vaig començar en fer fotos del poble i participant a wikipedia. Podeu trobar les fotos en aquest enllaç i aquest altre.