dimarts, 9 de setembre del 2008

Un bloc de Fornells de la Selva


Quan tens el poder o ets alcalde has de prendre desicions. Pots estar d'acord o en contra. Però en el fons qui té el càrreg ha d'exercir i decidir. Alguns els agradarà d'altres no tant. Però la cosa que m'agota més en el món és que es critiqui per criticar. Els blocs són una eina que permeten l'anonimat i sinó et dones compte el que fas es criticar i criticar sense ser positivista.

Quan vaig crear bloc vaig descobrir que no podia posar l'adreça fornellsdelaselva.blogspot.com i vaig tenir que posar fornellsselva.blogspot.com. Ahir per anar buscant idees pel bloc em vaig trobar amb el bloc fornellsdelaselva.blogspot.com. Des de l'Abril que no s'actualitza però l'únic que fa es una crítica destructiva del poble.

No vull amagar que al darrera potser hi ha una part de realitat, quan has de decidir i donar resposabilitats és evident que poses persones de la teva confiança. I si pots decidir entre dos també ho fas. Segurament aquest bloc és un com d'altres que neixen per crear mala imatge, però moren perquè al final només és un bloc venjatiu.

Tinc clar que tampoc Ciu fa les coses correctament, en la web de l'ajuntament de Fornells de la Selva moltes de les activitats que es fan no hi estan col·locades ni de les entitats. Veig una web que no s'actualiza. Segurament el que fa falta a Fornells és una web de les entitats. Està clar que a nivell cultural a la xarxa queda molt per fer fixemnos amb google buscant Fornells de la Selva un de cada dos webs recercades és de pissos. Aquí demostra que realment a Fornells hi hagut molta especulació i alhora no s'ha difòs la cultura correctament. Que es fa encara via paper bústia per bústia.