divendres, 5 de setembre del 2008

Fornells de la Selva, Psc i la sisena hora.

Fornells de la Selva, Psc i la sisena hora.


Aquest matí m’he aixecat sense llum al pis. A mitjanit m’he aixecat I tampoc hi havia llum. Calculo que hem estat Fornells de la Selva sense llum unes 7 hores. M’he aixecat i he anat directe a la ràdio.

Recordo perfectament els fets de l’any passat a Barcelona, que al cap d’un moment ja estava a les notícies. Però clar, estem parlant de Fornells de la Selva un poblet al costat de Girona d’uns 3000 habitant. No té dret Fornells com Barcelona a reclamar danys i perjudicis? Segurament que Sí, però com que els mitjans de Comunicació Audiovisual el que els preocupa és vendre, i per tan atendre a les majories.

Deixeu que critiqui un xic al Psc, aquest partit és un partit de Capitals, no és un partit del territori ni municipalista. Per això fa servir marques blanques a les municipals és el que penso després de llegir aquest article al punt diari. Per tant no m’estranya que la sisena hora es comences aplicar a les capitals i els pobles al final. Això fa que un 60% de pobles de Girona encara no estiguin realitzant la sisena hora. No creieu que això és discriminació?.

M’he de felicitar que al meu poble només hi hagi al municipi regidors de ERC i de CIU.