dimecres, 10 de setembre del 2008

Web,web2.0 a Fornells de la Selva


Ja ho puc dir, sóc un expert de la blocosfera fornellenca. Resultat dels meus resultats un 0. La blocosfera fornellenca no existeix o es casi innexistent. I si existeix està en l'anonimat. Justament ahir, mentres buscava temes per anar desenvolupant el projecte .info de Fornells de la Selva. 

Em vaig trobar trobar que el poble del costat Sils. Tenia una blocosfera municipal pròpia. Sí que es veritat que té el doble d'habitants, tot i així no es justificació de que no hi hagi res. A més que la pàgina web del proi ajuntament i té més vida. Fixem-nos amb la quantitat de pàgines que hi ha:










Amb tota aquesta blocosfera que segur que em deixo ha fet que el google realment reculli tota la cultura que genera. Evidentment, Sí he dit que havia de ser positivista allà vaig, una idea que tinc molt clara que més endavant la tiraré endavant és fer al Local Social un petit curs de web 2.0 gratuït per tal de generar blocosfera fornellenca. Quant pugui aniré parlant amb l'ajuntament, us informaré més endavant.