divendres, 5 de setembre del 2008

Acadèmia x quadrat Fornells de la Selva i nous projectes!

Acadèmia x quadrat Fornells de la Selva i nous projectes!

Per mi el nou any comença l’1 de setembre segurament perquè soc mestre. Ja fa gairebé 5 anys que Petitlleure va néixer de les meves mans. Ara ja és adulta gràcies a la Gemma Luna, la Laura, l’aina, la laura, en Ricard, en lluis, la cristina, la silvia la Meri i el que em deixo….

Ja no és el meu projecte sinó és un projecte de tots, per això a ells els hi delegaré. Ara tinc el cap els següents projectes:

1.-Obertura d’un Casal d’hivern a la vall de Sant Daniel serà l’equip Petitlleure encarregat de gestionar-ho jo només demanaré els permissos per fer-ho.

2.-una Obertura d’un centre d’ensenyament informàtic, fa un any que hi penso. Per ara els locals són cars de llogues, he reformat el meu pis per fer-ho. Donaré classe d’ofimàtica, disseny de webs. programació de webs i comptabilitat. En un principi els cursos bàsics seran dos hores a la setmana 45 euros al mes.

3.-Obertura d’una Ludoteca infantil a Fornells de la selva(Girona). a 6 euros a l’hora.

4.-Obertura d”un centre de reforç escolar, suport a l’estudi a Fornells de la Selva(Girona) dos hores a la setmana 45 euros al mes.

L’informàtica, la Ludoteca i centre de reforç escolar estarà lligat amb el nom de L’ACADÈMIA x^2. Els preus són barats, però l’objectiu no és fer-me ric sinó donar un servei al poble de Fornells i els seus voltants.