divendres, 5 de setembre del 2008

FORNELLS DE LA SELVA

FORNELLS DE LA SELVA

FORNELLS DE LA SELVA és un poble al costat de Girona que ja des de molt petit m’ha atret. Recordo al 12-13 anys agafar la bicicleta i anar a passejar allà. Diuen que la infantessa impregna tota la teva vida. Potser és el meu cas. Vaig escollir Fornells de la Selva per viure perquè estava segur que havia de ser allà. Per buscar el pis, un dia vaig agafar la meva dona i allà on veia grua em parava i preguntava qui era el promotor. És així com he trobat el pis que visc. Ja estic empadronat, i m’hi sento bé.

Ja fa dies que estava pensant que havia de fer una web de Fornells de la Selva amb les seves imatges. Avui he anat a caminat i he fet unes quantes. Aquí les teniu.

http://www.davit.cat/codi/fornells.html

Alhora he creat aquest bloc per anar informant de la vida de fornells.