dilluns, 20 d’octubre del 2008

Musa Musae


Fa un temps us vaig parlar, que la blocosfera fonellenca era un ser no existent. En diferència altres blocosferas com la silenca. Curiosament, l'altre dia vaig descobrir que el meu veí de dalt té un bloc. M'he passat pel seu bloc i realment hi ha elements molt interessants.

Com sempre a internet no és valora la qualitat que la quantitat. Per això malgrat la qualitat del bloc, no està ben valorat pels rankings que existeixen en el món dels blocs. Sí que es veritat que la subjectivitat és realment complicat. Però qui aconsegueixi fer un algorisme per valorar els blocs més qualitatius, es faria d'or.


Però anem al bloc. Musa Musae és un bloc especial, interessant, sorprenent, que narra la vida nostra, a partir dels museus que van apareixent. Les seves crítiques 2.0 es postula com una obra d'art per descobrir la cultura d'arreu del món a partir de la tecnologia 2.0. A sobre la majoria de posts és en Català us invito a donar-hi un cop d'ull. L'últim post és curiós.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

molt bé, visitaré el blog del teu veí, a veure que hi trobo. El teu em sembla interessant, ja que el nostre projecte és nou (el de català) i busquem amics o enemics per a anar compartint coses.

David de las Heras ha dit...

bona afirmació tots som xarxa