divendres, 14 de novembre del 2008

ERC FA UN POST SOBRE L'ESTELADA

Particularment no entenc la política d'Erc, anteriorment ja vaig publicar diferents fotos sobre l'estelada a Fornells de la Selva, i jo mateix vaig enviar les fotos a www.estelada.cat.

Ara de cop i volta a 25 d'octubre trobo que ERC fornells actualitza el seu bloc que l'estelada es penja a Fornells de la Selva. No van una mica tard? A més que en el ultim butlletí que ens van enviar als nostres domicilis em va fer gràcia que ens invitessin al ple quan el butlletí va arribar uns dies més tard que el ple. Incoherències, quin rumb té ERC a Fornells? Quines polítiques coherents pel nostre poble té? Criticar a Ciu és facil.... Però que proposa. Que és més important per ells l'alcaldia o Fornells?


S'ha d'admetre també una cosa, Ciu està gestionant molt bé l'alcaldia, però no té cap bloc perquè mostrem la opinió els fornellencs. Alhora la web municipal deixa un xic que desitjar. Però a favor el butlletí que ens envien el PARLEMNE s'ha admetre que parla realment de polítiques per a Fornells i no es dediquen a desproticar ERC. Amb això els he de felicita.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, que ERC critica a CiU es del tot natural, sino, i s'estiguessin tirant floretes haurien de fer-se del mateix partit. En quan a que no critiquen a ERC es ben sencill, ells, CiU es al poder i no l'hi cal criticar perque ja controla el cotarro per mitjà de les associacions del poble a les quals subvenciona amb els calers de tots. Es així de simple i així de trist. Solucions es donem als plens municipals, allà si és a on s'han de donar les sol.lucions....no a un butlletí per quedar be i després no fer res. M'agradaria també que poguessis comentar el tema del finançament de la Sitja per mitjà d'una subasta d'uns terrenys que al final no els ha comprat ningú. Serà perque hi ha crisis? o es que aixó l'ajuntament no ho va preveure? en que quedarà tot plegat? s'acabarà la Sitja? es podrà pagar?

Salut i gràcies

David de las Heras ha dit...

Hola Joan
Vaig fer un article fa temps sobre això. en el bloc. La DIputació de Girona ha donat subvenció per poder fer la sitja.

En segon terme, el tema de les naus, jo vaig anar al ple en que es va dir, que no hi va ahver ningú per culpa de la crisis. Però això no s'ha venut encara. Encara que el preu segueix sent el mateix. Em van informar que la Sitja s'hauria d'obrir per la festa major del poble em sembla molt just.