dilluns, 17 de novembre del 2008

El problema dels gossos a Fornells de la Selva

Ahir dos fets a Fornells de la Selva, fa que faci aquest post. Vaig sortir de casa a tirar la basura, estava fosc, i de cop em vaig trobar unes coses negres, a la vorera de casa, no podia ser més que petites caques de gos. Alhora em van enviar ERC, el seu butlleti, on parla

ODA A LES CAQUES DE GOS

No vull començar sense deixar dit

que per a mi el gos és de bon tros,

qui menys culpa en té

d’evacuar pel seu darrer

en un parc, una plaça o un carrer.

Del que em vull queixar és de l’animal,

també dit pallús, gamarús o carcamal,

que gaudeix escampant la tifa dels seus gos,

ja sigui sencera, cargolada o a tros.

I el que més em sulfura,

i amb això ni el TGV m’atura,

és veure els parcs on juguen els nostres nens

que de brutícia i merda en són plens.

A la plaça 11 de setembre hi ha un parc tan bo

que l’hauria de patrocinar una marca de sabó.

Ai, quina gran idea posar pedretes i sorra,

on el nen salta, brinca i corre,

ara a més s’arrebossa.

Diu la dita popular que de porc i de senyor

se’n ve de mena,

i jo us dic que és una gran pena

comparar tan noble animal amb qui

a la consciència hi té una bena.

S'HA DE DIR QUE LES CAQUES DE GOS REPRESENTA UN PROBLEMA MOLT GRAN D'INCIVESME A FORNELLS.



a la consciència hi té una bena.