divendres, 20 de febrer del 2009

El locanda desapareix, el supermercat i correus.

Es curiòs que que cada dos per tres el restaurant de Fornells desapareixi. Ara ja no es diu Locanda, es diu Alpalau, avui i aniré i us diré que em sembla. Sembla que la crisis també pasi pel món gastronòmic.

Es curiós també que cada dos per tres senti queixes del supermercat, diuen que els seus productes moltes vegades són caducats.

I avui és el dia dels curiosos perquè cada vegada hi ha més veus de com potser que un poble com Fornells de la selva que ha crescut considerablement, encara tingui un serveis de quan tenia només un miler d'habitants. Han arribat a Can biel, unes fulletes per firmar perquè ampliïn l'horari de correus. Jo també vaig escriure fa temps quelcom.

També es curios, que han aparegut uns cartells a Fornells de la Selva, sobre un logotip, per crear una marca de comerços de Fornells.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser massa curiositats, no??? Trobo excel·lent la iniciativa de la recollida de firmes al poble!!! S'ha de posar fil a l'agulla a les coses, i no pas només parlar!

David de las Heras ha dit...

Estic d'acord amb tu,jo només vull promoure debat.