dimarts, 24 de febrer del 2009

El PUNT DIARI FORNELLS DE LA SELVA i SILS


Ahir el Punt diari anunciava la seva nova web. Ahir amb els meus alumnes de l'acadèmia vaig estar visitant-la. Em va encantar, vaig trobar que era una eina útil d'informació municipal. Estic segur que a partir d'ara, serà un punt de referència de tot Catalunya. Fins i tot crec, que pot tenir més visitants que vilaweb.


El que vaig fer primer és cercar Fornells de la Selva, el resultat és una pàgina personalitzada del nostre poble. EL punt ja ho podem dir s'ha convertit, en un dels primers diaris 2.0 que són de paper.


Després vaig cercar Sils per veure la seva magnitut conseguim trobar tot tipus d'informació de Sils i els seus voltants.


Que hi manca? Hi manca possiblement, els blocs municipals, per ara els enllaços dels bloggers que hi ha són dels treballadors del Punt Diari, que potser estaria bé incorporar blocs municipals.